Vrijwilligers SC Klarenbeek

Leden zijn SC Klarenbeek

Als vereniging kunnen we alleen bestaan met hulp en inzet van onze leden en andere vrijwilligers. Met jullie hulp aan onze mooie vereniging kunnen we het geheel draaiende houden! Dan wel vanuit huis of op het sportpark, alleen of in groepsverband, incidenteel of structureel.

Vrijwilligerswerk bij SC Klarenbeek

We zijn erg blij met de grote hoeveelheid vrijwilligers waar we elk seizoen op kunnen rekenen. Bij trainingen, wedstrijden, activiteiten, evenementen en alle andere werkzaamheden hier omheen. Het is onvoorstelbaar hoeveel werk er week in, week uit verzet wordt op ons sportcomplex. Klaar staan om ergens een bijdrage aan te leveren lijkt al onlosmakelijk verbonden aan het dorp Klarenbeek. En dat geldt zeker voor onze sportclub.

Om elkaar en alle bezoekers aan ons sportpark een mooie belevenis te gunnen, kun je bij SC Klarenbeek op verschillende manieren vrijwilligerswerk doen.

Maar we willen graag weten wat jullie drijft om vrijwilliger te zijn of te worden en wat jullie dan het liefst zouden doen als vrijwilliger. Daarom hebben we onze inschrijfformulieren vragen opgenomen om dit te inventariseren.

Verder hebben we op dit moment een inventarisatieformulier voor leden en vrijwilligers online waarvan we hopen dat jullie deze voor ons willen invullen. Het invullen kost maar een paar minuten.

Zo krijgen wij beter zicht op het vrijwilligerspotentieel en wat er bij jullie als vrijwilligers leeft. Op die manier hopen wij jullie op de best passende manier te kunnen inzetten om onze sportclub succesvol te laten blijven.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!